Bestelproces
– Plaats het door jouw gewenste product in de winkelmand door op de
knop ‘in winkelmand’ te klikken;
– In de winkelmand zie je nu het product dat in de winkelwagen is geplaatst;
– Ga door naar afrekenen
– Vul vervolgens jouw gegevens in, maak een account aan of reken af zonder account;
– Controleer jouw bestelling & gegevens in het overzicht en verbeter indien nodig invoerfouten.
– Door op de knop ‘’bestelling bevestigen’’ te klikken maak je de bestelling definitief en is het tijd om af te rekenen via de gekozen betaalmethode. Kies je voor een betaling vooraf, dan dien je het volledige aankoopbedrag te voldoen.
– Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.
 
Annuleren
Nadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Daarom is het technisch vaak onmogelijk om jouw bestelling nog te annuleren. Wil je toch je bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected].
 
Daarnaast is het mogelijk om de bestelling bij aflevering alsnog te annuleren. Dit doe je door de bezorging van jouw pakketje te weigeren. Wanneer je annuleert zullen alle kosten, inclusief verzendkosten, door ons worden terugbetaald. Als je hebt gekozen voor aflevering bij een afhaalpunt hoef je geen actie meer te ondernemen. Als je bestelling niet wordt opgehaald, dan wordt deze automatisch binnen 14 dagen naar ons terug gestuurd. Natuurlijk vinden wij het wel prettig als je ons dit zo spoedig mogelijk laat weten.