nldebe
  • Topkwaliteit
  • Scherpste prijzen
  • Snelle levering
  • Groot aanbod en voorraad
  • Bezorgen of Ophalen
  • Betalen bij levering

Klantenservice

Heeft u vragen over onze producten of heeft u opmerkingen?
Neem dan contact met ons op, wij staan u graag te woord!.

Het partytentkopen.nl Team

Magazijn partytentkopen.nl

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik een order wijzigen?

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor telefonisch of per mail contact met ons op.
Indien u een product wilt annuleren of toevoegen aan uw bestelling, dan sturen wij u de betalingslink of retourbetaling toe. Dit geldt alleen indien de producten nog niet zijn verzonden.

Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar geen orderbevestiging hebt gekregen?

Het zou als spam in uw mailbox kunnen komen, check uw ‘ongewenste berichten’.
Mocht u na een paar uur nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?

Als uw order nog niet verstuurd is, betaalt u één keer de verzendkosten.

Kan ik een order annuleren?

Een order kan geannuleerd worden, mits de producten nog niet zijn verzonden. Wanneer dit het geval is, dan zijn de retourkosten voor de klant

Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?

Als uw order niet klopt, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Vermeld hierbij graag het factuurnummer en (eventueel) missende onderdeel.

Krijg ik een orderbevestiging?

U krijgt binnen enkele minuten een orderbevestiging per mail.

Betalen

Ik heb een Belgisch btw-nummer, kan de btw worden verlegd?

Ja, dit is mogelijk. U kunt bij het afrekenen op onze website uw btw-nummer invoeren, na controle van geldigheid wordt het bedrag bij verder afrekenen automatisch aangepast.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, dit was tot voor kort mogelijk maar helaas werd er door enkele klanten misbruik van gemaakt.
We hebben achteraf betalen noodgedwongen moeten schrappen uit de betalingsmogelijkheden.
Voor vaste klanten die in het verleden prima aan hun betalingsverplichtingen hebben voldaan maken we uiteraard een uitzondering.
Het is WEL mogelijk om te betalen bij aflevering, hier wordt een kleine vergoeding van €10 voor gevraagd.

Is betalen bij aflevering een optie?

Jazeker, dit is mogelijk.
Als u contact met ons opneemt wanneer u de bestelling wenst te ontvangen zorgen wij dat het op die dag gebeurt.
U dient het bedrag contant aan de chauffeur te overhandigen.
Als u niet aanwezig bent wordt het pakket weer meegenomen:)
Voor betaling bij afleveren rekenen we €10 extra

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% btw

Hoe ontvang ik de factuur?

U krijgt van ons de factuur per mail of per post toegestuurd.

Kan ik pinnen als ik de order ophaal?

Ja u kunt bij ons pinnen en contant betalen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons online betalen via IDEAL, bancontact, V-PAY en Mister Cash, Creditcard, Belfius Direct Net of via Achteraf betalen.
Als u uw order ophaalt, kunt u pinnen of contant betalen.

Info en Advies

Waarom zitten er waterdruppels aan de binnenkant van mijn tent op het plafond en aan de zijkanten?

Temperatuurschommelingen en vocht in de lucht kunnen dauw en condensatie binnen en buiten de tent veroorzaken. Dit is normaal en betekent niet dat de tent lekt.

Wat is het verschil tussen de Partytent PE, PVC CLASSIC en PVC PREMIUM?

De partytent PE heeft Polyethyleen zeilen van 200 gram per/m².
De partytent PVC CLASSIC heeft PVC zeilen van 500 gram per/m².
De partytent PVC PREMIUM heeft PVC zeilen van 550 gram per/m².
De Partytent PVC PREMIUM FIRE-RESISTANT heeft net als de PREMIUM PVC zeilen van 550 gram per/m², daarnaast zijn deze voorzien van een extra brandwerende coating.
De kwaliteit en dikte van het frame is bij elke tent hetzelfde.
De PVC PREMIUM en PREMIUM FIRE-RESISTANT hebben daarnaast een nokversteviging, door middel van een dwarsligger en een grondframe volledig rondom.

Hoe vervoer/haal ik een partytent op?

Partytenten 3×3 tot 5×10 passen in een personenauto mits de autostoelen plat kunnen.
Bij alle partytenten vanaf 5×10 adviseren wij om een aanhanger mee te nemen.

Kan de zijkant van de tent geopend worden?

Bij PVC tenten kunnen de zijwanden gewenst per 2 meter weggelaten worden.
PE zijwanden bestaan uit  één geheel.

Kunnen we de partytenten bezichtigen?

Er staan bij ons geen partytenten opgesteld, uiteraard kunt u alle onderdelen bij ons bekijken.

 

Kan de tent het hele jaar blijven staan?

De tent kan het hele jaar buiten blijven staan, mits goed vastgezet. Een stormbandenset is hiervoor noodzakelijk.
We kunnen echter geen garantie op stormschade geven.

Zijn alle onderdelen los verkrijgbaar?

Alle onderdelen zijn te verkrijgen bij ons.
Wilt u onderdelen bestellen? Neem hiervoor telefonisch of per mail contact met ons op.

Bezorgen en Retourneren

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verchillend
 
Losse artikelend die met PostNL verzonden worden: 6,95
Partytenten op pallet €25
Biertafelset 1 stuk €25
Biertafelsets meer dan 1 €40
verwarmingen €14.95

In welke landen leveren jullie?

Wij zijn gevestigd in Nederland, maar leveren aan heel Europa
Via de webshop kan er gekozen worden voor Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk en Spanje.
We hebben ook met succes geleverd aan Portugal, Italië, Denemarken en Hongarije.
Andere landen is dus ook geen enkel probleem, dan graag even telefonisch of per email contact opnemen voor de verzendkosten.

Wie betaalt de retourkosten?

Mochten wij een verkeerd artikel gestuurd hebben dan zijn de retourkosten uiteraard voor ons.
Als u, om ongeacht welke reden, gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht zijn de retourkosten voor u.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Al onze artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden.
Hiervoor dient u eerst telefonisch of per mail contact met ons op te nemen
Retourneren kan alleen in de originele en onbeschadigde verpakking. Het product mag niet gebruikt of vies geworden zijn.
De verzendkosten voor retourneren zijn voor de koper.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is geleverd?

Graag telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Graag telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Worden er bezorgkosten berekend?

Ja, wij rekenen bezorgkosten. Deze kosten zijn per artikel verschillend en bedragen maximaal €25 in Nederland
Voor België en Duitsland zijn deze kosten maximaal €40,-.
De kosten worden automatisch toegevoegd in de winkelwagen.

Moet er worden getekend bij aflevering?

Ja een handtekening is vereist

Wie bezorgt mijn order?

Kleine bestellingen worden bezorgd door PostNL.
Partytenten en andere grote artikelen worden bezorgd door Timmerman Transport

Wat is de levertijd van mijn bestelling

Bij elk product staat de levertijd aangegeven.
Deze levertijd is een nauwkeurige indicatie maar kan in sommige gevallen overschreden worden.
De producten die we op voorraad hebben, kunnen we leveren binnen 1-3 werkdagen.
Producten die we niet op voorraad hebben, zullen binnen 4-6 werkdagen geleverd worden.
Aan deze levertijden kunnen geen rechten ontleend worden.
Wilt u een exacte levertijd, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.