Hieronder vind je de reviews van klanten die een online aankoop bij partytentkopen.nl hebben gedaan. 7 dagen na het afronden van je bestelling ontvang je een uitnodiging om onze webwinkel en de producten te beoordelen. Alle beoordelingen van de webwinkel vind je hier, de beoordelingen van de producten staan bij elk product vermeld.

We vragen om de volgende beoordelingen:

 

  • Algemeen oordeel
  • Wat vond je van de orderafwikkeling
  • Hoe vond je de bezorging
  • Wat vond je van het bestelgemak
  •  

    Je kunt een opmerking plaatsen bij de vraag: Wat kunnen we beter doen?

  1. Remco Vriesema

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  2. Gino Antheunis

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  3. J Jansen

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  4. R.L. van Apeldoorn

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Niets, alles ging perfect. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en antwoord bij vragen gaat heel vlot en snel.
  5. RONNY VAN LINT

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    We hadden een beige tent en hebben we een grijs voorzeil gekregen
  6. Anoniem

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Top geregeld alles
  7. Piet M.

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Super goede en duidelijke uitleg zeer goedkoop
  8. jacqueline n.

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Ik mis een bouwtekening waarop de mogelijkheden van bevestiging uitgetekend staan.
  9. Anoniem

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  10. Theo v.

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Ik heb het nog niet direct nodig, maar alles naar wens verlopen en ik heb het uitgepakt en gemeten het ziet er prima uit. Ik ben een tevreden klant, u kunt hier met een gerust hart bestellen
  11. Astrid

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  12. A.

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    niets
  13. Anoniem

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    De bezorging was gevraagd en bevestigd op woensdag zodat er iemand thuis zou zijn. Er is me ook gezegd dat ik een email zou krijgen omtrent het leveringsuur. Op dinsdag word ik plots gebeld in het frans (gelukkig ben ik tweetalig) dat er een levering is, maar dat er niemand thuis is. Als ik vraag wat de levering is, kan de persoon er mij niet op antwoorden. Ik vermoedde wel dat het om de tent ging en aangezien ik de chauffeur niet nutteloos wou laten weerkeren vroeg ik om alles af te zetten achter het huis bij onze veranda. Wanneer ik thuis kom, blijkt alles in het midden van de oprit te staan in het zicht van iedereen die passeert. Ik vraag me af wie er dan in fout zou worden gesteld indien alles gestolen werd. Voor goederen met zo'n hoge waarde en het betalen voor de levering, mag ik toch verwachten dat men zich aan de dag van levering houdt of dat hier op voorhand over gecommuniceerd wordt en niet op het ogenblik dat men al aan het huis staat. Bovendien staan de leveringspapieren afgetekend op de datum van maandag, dus dat klopt ook al niet.
  14. R.L. van Apeldoorn

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Niets, jullie hielden mij perfect op de hoogte, er is getracht mij te bellen maar ik kon niet opnemen, daarna per mail en de messenger op de site werkt ook perfect, makkelijk en snel.

    Vorige week een zeil besteld om onze veranda af te sluiten, mooi kwaliteit en perfecte levering, maandag nog 1 besteld en dag later in huis.

  15. M C.

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  16. inge Blom

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Ik zou het niet weten!
  17. Anoniem

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  18. christel m.

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  19. Ray Plantinga

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
  20. Leen van Mourik

    Wat vond je van de orderafwikkeling?
    Hoe vond je de bezorging?
    Wat vond je van het bestelgemak?
    Wat kunnen we beter doen?
    Order bezorging verbeteren , niet op de afgesproken dag en zeker onbeschoft personnel bij het transport bedrijf.
1 40 41 42